Pengikut Setia

Terima Kasih Dunia...

6 April 2009 Terima Kasih Dunia..
Umurmu sudah lanjut tapi keutuhan liangmu masih teguh..
Aku baru bangun dunia... :D
Pagi yang gelap namun hujan tidak timbul
HUJAN guna lagu 'Pagi yang Gelap" ada la hehe...

Bukan Lagu AfGan
'Terima Kasih Cinta" tapi berterima kasih lah anda kepada yang Maha Esa...
Bukan bisa untuk menjaga cuma memulihara saja...
Tiada bisa untuk aku untuk berterima kasih kepada dunia..
Hanya niat sahaj sudah mencukupi...

Pagi ini aku akan rehat lagi
dan teruskan sesi rehat aku...


Pesanan Pedasan aku:Biarkan saja nota ini kerana ideologi aku agak berlainan dengan korang..Falsafah mahupun pendapat aku akan berlainan dengan korang.Justeru itu,jangan salah faham atau menyalahkan pahaman aku atas kerana ianya bertentangan dengan fahaman septikal anda.AKu adalah tetap aku..Dunia ku tanpa sempadan namun ada batasan.Ada kalanya aku akan jadi pengikut haluan kanan namun aku juga boleh jadi penentang kepada haluan kanan jika aku rasakan sesuatu tidak kena :D

Baiklah kawan-kawan...Jaga diri hiasi peribadi

0 Response to "Terima Kasih Dunia..."

Total Pageviews

Powered By Blogger