Pengikut Setia

Dawooz:Baru balik Miri.Came back Miri :D


Hai sekalian alam...dawooz baru balik miri.Haiyaa...penat sungguh ba lar...cuma agak terkilan sebab balik hari sabtu iaitu 12.09.2009 kerana tiket bas balik Miri dari Mukah pada hari Jumaat sudah habis.Sungguh malang nasib I.Alah..takpe janji dapat balik Miri kan...

owh ya..now dawooz tunggu si dia yang tersayang sahaja belum lagi balik ke Miri...Haiya..jauh sungguh si dia nun jauh di Selangor...ermm...sikpa la...balik raya lak kta enjoi k sayang :)
rasanya dua bulan dah xjumpa ngannya eyh :( ...dahla just ada 1 weeks ajak di Miri :) xpaa...spend ur time wisely dear...Hope ada la 1 days with me raya lak k...just enjoi ur students life there..

I LOVE U SO MUCH LINDA :)

I know la over there sure ramai lelaki picisan akan terpikat dengan U aite?As long as u love me that enough la sayang.I know u more them know bout u ;) ...Xapa,Seharusnya kita setia more better than sakit sebab ada yang curang. :) ....But,I know ada sum1 sedang mengorat u there,what the hell that men...Kalau dah tau awek tu ada yang punye y need to flirt on she?damn u so much...Aku peduli ape ko anak dato ke anak ape ke,aku taknak aa ada laki yang tau dah awek tu ada org yg punye suke2 die ajer mengatal ek..Gentle la sikit beb...

Arghhh...nyway,aku takde mean towards sape erkk...Kalau ade yg terasa tu,naseb badan hang laa :) ...Aku just luahkan ape yang tak puas ati kat benak hotakkk aku nie aaa...btw,aku nak ucapkan kat korang-korang tu,Selamat Hari Raya aje lah :D

nyway,back to my story,dauz rindu gilerrr arrr kat dier..tahun nie raya tak best sangat aaa...aku ada 5 sems lagi tinggal insyallah dapat la Diploma K.Meki laa...pastu nak sambung degree of mecatronik kot...Lepas tu kerja then nak kawen dengan si dia..Insyallah la kalau dimakbulkan Allah S.W.T..Kita harus berusaha untuk jodoh kita,jodoh tidak datang sendirinya dengan usaha dan ketentuan kita :) dan Jodoh tidak akan pergi jua dengan sendirinya jika dijaga dengan sempurna dan tiada pengacau antara hubungan couple tersebut.Mungkin kita harus lebih banyak bersabar kerana dugaan ini datang bukannya untuk melemahkan semangat,Allah s.w.t ingin melihat kesungguhan kita dalam hubungan yang dibina yang pada mulanya kawan biasa dan kemudian menjadi lebih rapat.

Dauz cuma tak suka lelaki atau jejaka perasan yang kononnya handsome tetapi nak juga rampas awek lelaki lain...apa nie beb...macam aaa takda lagiee awek kat merata dunia nie..Bumi allah luas,jodoh kamu ada di mana-mana..

Dauz dah lama tak update blog yeah...sorry aa kengkawan...Buat kengkawan di Miri yang baca belog ini silakan datang ke rumah nanti waktu raya yea...tidak la banyak jamuan disediakan cuma kemeriahan raya itu perlu dibina semula :)

P:S Aku sangat sayang si dia..Biar aku terus terang di sini,Kami dah 4 tahun lebih membina ikatan ini,aku paling tidak suka ada lelaki gatal...damn uu man...gentle la sikit..itu je pesanan aku...diam2 ubi berisi tidak berbunyi :)

1 Response to "Dawooz:Baru balik Miri.Came back Miri :D"

  1. Anonymous says:

    dauz! lamak x baca blog ko. ada gmbr linda duhal. hahaha... xhal, iboh ko risau. aku jga linda ctok! :P hehehehe... -mag-

Total Pageviews

Powered By Blogger