Pengikut Setia

Dawooz : Biar..Biarkan saja 'masa' itu berlalu sendiri..

Dalam dilema menulis blog,dawooz tidak punyai ilham,got blank on myself,my blog or anything ...hehe..Aku ada juga rasa nak tukar theme blog nie agak sudah lama dah tak tukar theme blog but satu je aku malas nak tukar,aku malas la nak add html code tu,nak adjust lagi blog,susah tu..Tapi tgk la nanti macam mana,maybe aku akan tukar jugak theme blog supaya keadaan akan kembali ceria..Cuma aku tiada input penulisan yang baik saja buat masa ini..

Mungkin ilham tu akan datang sendiri dan juga pergi dengan sendiri.
Tidak!!!
Ia perlu dibentuk..
Bagaimana??
READING KNOWLEDGE!!!
YEah...I got its..
Ilham itu knowledge
Knowledge is Power

Hari ini 15 June 2010,aku tengok match world cup antara Portugal vs Ivory Coast,0-0 seri la maknanya tu..Memang bosan la world cup kali ini..Aku peminat Germany,even Michael Ballack dia tak dapat nak main sebab injured,aku memang still support German but while,kalau Malaysia yang main dalam World Cup memang aku support tabik spring la..but aku tahu itu hanya mimpi..

Sekalian..ku nak tido dulu

0 Response to "Dawooz : Biar..Biarkan saja 'masa' itu berlalu sendiri.."

Total Pageviews

Powered By Blogger