Pengikut Setia

Dawooz : Wow...Sem 2 dah habis..

Sudah agak jarang dah blog ni diupdate kerana mungking dauz agak bz dan tidak cukup mempunyai masa untuk meluangkan masa mengupdate blog ini sekerap mungkin,,Agak susah jugak la line celcom broadband di kawasan Mukah..Malah di Area Miri jugak line sungguh hampeh..rugi la kalau bayar tiap-tiap bulan even youth package RM50,kita as consumer bleh pilih produk yang mana sesuai..As the conclusion,the next semester in Polytech,i will not using celcom broadband again,i prefer use the DIgi Internet one..So,bye-bye celcom..

So,semester kedua dah aku harungi..susah payah sedap manis terasa masih di ingatan..Terutama tyme pergi bengkel,star jump..Budak-budak mekanikal tau la star jump tu..hehe.Bytheway,pointer sems 2 belum lagi keluar..Haiya betul-betul lama nak tunggu result keluar..Bagi yang senior sems 6 hati mau taknya lega sudah,tunggu nak graduate ambil sijil je lagi..hehe..

Aku sebenarnya ada satu lagi target yang perlu aku dapat..tp biarla,takkan nak share di sini jugak semua aite?Biarla certain people ja yang tau,ermm..

Aku juga agak sedih apabila kawan merangkap senior sekolah lama aku,SMK MERBAU MIRI telah pergi ke rahmahtullah.Kawan senior aku itu meninggal dunia akibat kemalangan ngeri berdekatan flyover saberkas Miri.Dipercayai kawan senior aku itu berlumba dengan sebuah kereta Honda EF .Al-Fatihah buat beliau..Semoga rohnya dicucuri rahmat.

Sesungguhnya dalam dua tahunn ini,aku telah kehilangan dua orang sahabat,walaupun tidak rapat,tetapi kehilangan mereka tetap dirasai.

Aku pun kehilangan idea untuk menulis ilham di blog ini.

0 Response to "Dawooz : Wow...Sem 2 dah habis.."

Total Pageviews

Powered By Blogger