Pengikut Setia

Dawooz : Syukur ke Hadrat Illahi..Pointer maintain 3.

Alhamdullilah syukur ke hadrat illahi,setelah berminggu menunggu keputusan Peperiksaan Akhir Semester kedua,dawooz akhirnya menerima keputusan itu,pagi tadi,16 Jun 2010.Dengan rasa keghairahan kenebesan,dawooz pun bukalah website Politeknik Mukah Sarawak,kampus tempat dawooz menuntut ilmu kejuruteraan Mekanikal.Semester 1 yang lepas dawooz dapat pointer 3.33 sahaja.Namun kali ini agak menurun pada semester kedua iaitu 3.17,tetapi dawooz masih lagi bersyukur kerana pada semester ketiga,tiada subjek atau module yang perlu 'carry' atau 'repeat'.

Sekali lagi alhamdullilah..Mungkin ada hikmah terjadinya ini disebalik apa yang course aku ambil.So semester ketiga nanti aku harus berusaha lebih lagi.Dengan usaha yang lebih,mungkin baru boleh dapat Anugerah Ketua Jabatan(AKJ)...Alamakk...Susahnya nak dapat pointer 3.5 ke atas


Dalam kesyukuran itu,aku tak sangka pulak ada mat ganja dalam kalangan artis,sungguh aku kesal dengan apek senario.Walaupun ada video apek hisap ganja.Bodoh..Dah tua nak isap dadah,baik lagi jangan jadi artis sebab segala baik burok ko akan orang tengok.Biasanya manusia kalau perbuatan jahat dan burok tu lar paling lama melekat kat minda diaorang..So aku haraplah sangat kepada penghisap dadah..berhentilah..merosakkan badan dan juga nama anda.

0 Response to "Dawooz : Syukur ke Hadrat Illahi..Pointer maintain 3."

Total Pageviews

Powered By Blogger