Pengikut Setia

Dawooz: Uncle Seekers 'cinta syhhh' ..Apa cerrrr??


Baru-baru yang seberapa baru,uncle seekers ni dah menghangatkan beberapa forum dan blog-blog orang yang memaparkan kisah tersembunyi dia dengan mantan permaisuri agong,Siti Aisyah.Uncle seekers ni yang rasa dia orang putih asalnya bernama Syed Abdullah Al-Attas..Menurut firasat aku,aku pun tak tau macamnya nama yang baik sekali jadi bertukar Uncle Seekers si pemburu jembalang yang ntah mana ntah..

Menurut blog uncle seekers ini sendiri,ramai yang memberi komen,ada yang tidak berpuas ati atau ada juga yang menyokong uncle ntah nie..Pada pandangan aku pulak,kita sebagai manusia perlulah menutup aib seseorang apatah lagi seseorang itu bergelar permaisuri agong Malaysia.Bolehlah dikira pernah menjadi First Lady Malaysia.Susahla nak explain ni..Ade orang cakap dier nak glamour je..Aku tak nak la amik port hal dier..

Korang boleh tengok sendiri link yang aku bg kat bawah ni karang k:

ok,pandai-pandai la korang menilai mana yang baik mana yang buruk..Dalam kes ini,aku nampak ada keberat sebelahkan tanpa membiarkan pihak yang lain mengeluarkan apa yang sebenarnya berlaku.Kalau si uncle seekers ini aje yang bercakap,tanpa ada daripada pihak perempuan...Agak-agak korangla,ape sebenarnya ek?

P/S : Tepuk dada tanya selera

0 Response to "Dawooz: Uncle Seekers 'cinta syhhh' ..Apa cerrrr??"

Total Pageviews

Powered By Blogger