Pengikut Setia

Dawooz:Aku baru jadi pelajar Politeknik Mukah

Hewy korang semua...
aku baru sahaja daftar untuk pelajar politeknik mukah ...
Tired ow...kul 7 pagi dah pergi kaferia Politeknik...Ada la jumpa beberapa senior yang aku kenal dan baru aja nak kenal...fuyooo..letih betul la..baru sahaja letih dari perjalanan yang jahanam sikit sepanjang perjalanan ke Mukah.

Aku diberitahu senior supaya dapat tido dengan betul2 refresh before orientasi nanti.Gerenti memenatkan.fuypooooo :D
haha

owh...aku sama bilik dgn member aku,afiq.Kamiorg macam baru sahaja pindah rumah..hehe :D banyak berangkut barang dohh....owh ya..aku baru jak kenal beberapa senior cam awie wing :D,yang dipertua kpp ntah namanya siapa tp mmg mesra,n kak zora yang selalu tempat aku bertanya hehe... :D
wah...aku dah rasa hidup sebagai pelajar asrama :D
insyallah aku akan belajar betul2 :)
aku rindu sama dia bah :D
kmk sayang ktk,Linda!

1 Response to "Dawooz:Aku baru jadi pelajar Politeknik Mukah"

  1. Anonymous says:

    komen lok daus.
    haha.
    linda syg ktk juak bha..
    alu la bunyi nya..
    hihi..
    jalan jhnm...
    haha...
    yang dipertua JPP...
    saudara Najmi Rafiudin..
    huhu...

Total Pageviews

Powered By Blogger