Pengikut Setia

Dawooz:Aku rindu masa laluku

Salam kita terjumpa lagi..kata menghikmat rindu,tohmahan menghunus semburan,virus jiwa kegagalan...
Arghhh

Hari pertama aku pergi ke kuliah cinta .Aku sangat bergementar dan ragu-ragu apa yang sedang berlaku,adakah aku sudah menjejak kaki ke Politeknik Mukah atau baru semalam rasanya mak dan ayah aku menghantar ke Politeknik ini,baru semalam mereka tinggalkan aku seperti anak kecil tergapai-gapai dalam mimpi,seperti kura-kura mengajar anaknya memancing,seperti manusia memandu kereta.

1stly,kuliah Matematik Kejuruteraan 1 baru bermula iaitu Encik Firdauz memperkenalkan dirinya,padahal kami berkongsi nama sahaja bukannya ilmu yang ada padanya yang ingin aku garapkan seperti bintang di langit.
Selepas itu kira-kira 9.30 pagi subjek kedua aku iaitu English for Technical Purpose 1 diadakan Miss Aznah.Subjek english merupakan subjek kekurangan aku dalam hidup;

Tunggu..
AKu sayang dia

1 Response to "Dawooz:Aku rindu masa laluku"

  1. Anonymous says:

    alah. bru 1st week. iilek la..
    huhu.. nnt2 anda akan merasa nikmt kuliah. haha.
    sbr2..

Total Pageviews

Powered By Blogger