Pengikut Setia

Dawooz:Minggu Ke-3 dalam kamsis PMU

Salam kita berjumpa lagi dalam catitan mingguan dawooz.Penat sungguh menjadi pelajar IPT(A).Aku rasa senang lagi menjadi pelajar IPT(S).Tidak mengapa,aku bukan anak orang kaya yang senang-senang nak pilih IPT yang mereka gemari atau minati,tambahan pula yuran sana semua main angka belasan ribu,paling murah la.Itu belum lagi perbelanjaan hidup harian.Belanja makan lagi hari mau2 kalau di bandaraya seperti Kuala Lumpur mau juga menelan kos RM 12 sehari untuk makan dua kali.

Argh...Kita tinggalkan sahaja bicara tentang orang lain.Kali ini hal aku.Aku dan PMU.PMU dan aku.Kalau orang lain,maybe belanja harian dalam belasan Ringgit Malaysia,namun aku kat Politeknik Mukah boleh la mengeluarkan hanya rm8 la paling banyak untuk makan 2 kali sehari di sini.Aku TIDAK dapat HIDUP tanpa Nasi.!!Aku orang Timur bukan kebaratan;Dasar Barat Kesialan.

Arghh...Aku rasakan Politeknik ini satu perkampungan yang kecil yang deretan rumah kekotak yang setinggi 4 tingkat berbilik mandi ala askar.Itulah kehidupan asrama.Sungguh menakjubkan.Sungguh amazing.Arghhh..aku punyai jiran yang hebat2 belaka :D

Cuti raya tidak lama lagi,aku baru sahaja 3 minggu di Politeknik Mukah tetapi sudah bagaikan semalam sahaja sampai di sini.Aku agaknya belum lagi biasa dengan suasana di sini yang agak sedikit merimaskan aku.Bukan tidak biasa hidup kampung cuma sini bukan tempat aku,bukan pusat mainan aku.hehe

okay la
agaknya kena offline la sekarang
Aiyak aku rindu dengan linda..yes cuti poli 3 minggu yeahaaa

0 Response to "Dawooz:Minggu Ke-3 dalam kamsis PMU"

Total Pageviews

Powered By Blogger