Pengikut Setia

Dawooz:Kepenatan melanda alam kampus

Hi kawan-kawan dawoooz sekalian...hampir 17 hari sudah aku berada di Mukah lebih dramatik lagi aku berada di Politeknik Mukah,pmu tercinta.Macam baru semalam sahaja parent menghantar melalui jalan ladang ke Mukah ini..Sungguh tidak ku jangkakan belajar di Politeknik Mukah.Aku sebenarnya ingin mengambil diploma bidang mekatronik tetapi dalam mekanikal.Aku ini ada sedikit kureng la dalam bidang kemahiran ini.

Wah...nanti bulan ogos senior2 datang tentu kesukaran air akan sering terjadi.Air oh air..Aku dipahamkan masalah kekurang air ini bukan daripada pihak politeknik tetapi daripada Lembaga Hantu Air Mukah.haha..

Tapi bagi aku yang bestnya Politeknik Mukah ini ialah makanan dan minuman murah-murah belaka.Kalau kebiasaannya aku makan di luar ke bandar main jugak rm6-rm14(ni kalau makan di KFC Mukah la..kekeke) tetapi apabila makan di cafe kat pmu range harga ialah rm2.70-rm4.50.Aku biasanya makan hanya rm4.Paling murah pun aku makan nasi sepinggan berserta air sirap yang kesemuanya berharga rm3.Murah bukan?Sedap la jugak tetapi masakan mak lagi sedap..Rindunya dengan masakan mak...

Tapi aku suka makan maggie sahaja kerana dapat jimat duit sudah..tetapi tidak juga tahan selalu kalau makan maggie hari-hari..tapi itu sahaja makanan yang segera dan murah disediakan.Mungkin juga aku perlu biasakan diri untuk berpuasa.Kerana bulan puasa tidak lama lagi menjelang.Tetapi aku agak ragu-ragu,jauhnya perjalanan dari kamsis ke tempat kuliah itu benar-benar menguji keimanan aku.Arghh..aku peduli apa..puasa tetap puasa.

P;S Aku rindu dia sangat-sangat...Raya ini dapat kta g dating sayang :D ...miss u linda

0 Response to "Dawooz:Kepenatan melanda alam kampus"

Total Pageviews

Powered By Blogger