Pengikut Setia

Dawooz:Update lagi..Cuma bicara kecilan

Salam berjumpa lagi...
Hari demi hari aku lalui..sekarang dah masuk 3 minggu menginap sebagai pelajar asrama di Politeknik Mukah Sarawak.Sampai sekarang not bad la...orang kata,masalah air..Ya itu tepat.Jadi siapa yang biasa mandi lama tu,kurangkan la mandi lama...Itu membazir.

Cuaca?Cuaca di sini lebih panas berbanding di Miri.Aku tidak tahu mengapa.Mungkin kerana letaknya Mukah di pesisir Lautan China Selatan sedikit Timur barangkali.Apa yang best di sini?Nak kata dapat jimat duit itu mungkin boleh jika kena cara dan gaya.Aku juga sedang berusaha money management.Aku cuba untuk kurangkan makan 3 kali sehari kepada 2 kali sehari dan intake makanan yang kurang.

Cuma aku lupa nak ambil gambar permandangan di Politeknik Mukah ini,lagipun aku hanya membawa hp Sony E w910i bermegapixel 2.0 sahaja.Apa boleh buat.Nasib badan,tidak mengapa,aku hanya ingin belajar sahaja di PMU ini.

Kawan-kawan?Kalau salah pilih kawan musnahlah impian masa hadapan itu sahaja
Geng,aku mungkin balik miri sabtu 24 ini yeah...26 nanti aku balik lagi ke Mukah.Aku nak ambil barangan keperluan.Susah la nak pos.

P:S Aku rindu si dia

0 Response to "Dawooz:Update lagi..Cuma bicara kecilan"

Total Pageviews

Powered By Blogger