Pengikut Setia

Dawooz : Tikus KeSayanganku


Ni haa...aku tak suka 'tikus' yea.

DI sini aku maksudkan aku suka tikus iaitu mouse untuk menggerakkan cursor dalam laptop aku ni wey.Aku menggunakan mouse jenama raoop.Mouse yang biasa2 aje..Mouse ni takde wire keyh.Sebab aku pilih wireless..Aku sebenarnya tak suka tengok berselerak dengan wire-wire yang ada.Tapi satu keburukan mouse wireless ni ianya menggunakan bateri.So kena la ade bateri spare selalu.


Ni haa mouse cute dawooz..Simple kan?Dawooz suka warna hitam tau..hehe..Dulu beli harganya RM50 je..Sekarang ni ada lagi murah tapi kualiti den tak taw lah..hehe..

Korang pakai tikus ada ekor ke takda ekor?? hehe...

4 Response to "Dawooz : Tikus KeSayanganku"

  1. EEan says:

    Tikus ada ekor.. haha.. Gamers secare general memang akan minat yang ada ekor..

    dawooz says:

    eean....haha...gamers??akuada gak tikus ada ekor..main dota ke??aku tak..hehe... :P ..

    Miss AZ says:

    wahh, macam menarik mouse ni.. i xda mouse skrg ni.. ada lebih tak ?? :)

    dawooz says:

    amirah>>hehehe....smart je mouse ni..heghe...nak yg lebih baik,amik je yg mhal...heheh

Total Pageviews

Powered By Blogger