Pengikut Setia

Dawooz vs Mee Kolok Special

Hey lamak dah tak update blog ni.Rindu sebenarnya nak berblogging dan post catatan terbaru dan mengkomen-komen blog kawan-kawan.Tapi itulah pasal sejak akhir-akhir ini,kesibukan melanda diriku membuatkan terpaksa melupakan hasrat untuk mengupdate blog ini setiap ketika.

Okay,sebelum papa,Selamat Menyambut Awal Muharram kepada Umat Islam.Berhijrah lah kepada yang lebih baik,daripada negatif kepada positive dan daripada baik kepada lebih baik.Tanamkan tekad dan usaha anda untuk mencapai apa yang dikehendaki yerk.Kita sama-samalah berdoa.


Terdetik dalam hati pagi ni bangun pagi tadi,aku rasa sangat nak menaip sesuatu,rupe-rupenye aku nak sangat update blog dah beberapa hari tak diupdate lagi.Okay kali ini kita bercerita tentang mee kolok.


Aku sememangnya penggemar mee kolok.ya,Kalau selalunya aku mesti pekena mee kolok goreng.Kalau tak sehari sekali mesti dua hari sekali.Mesti punye.Kegemaran aku adalah mee kolok.Paling special ialah mee kolok wantan.Kalau area Miri ini,Mee Kolok Special paling sedap kat Pak Cik Wan KaFe.Aku pun bukan nak promote tetapi nak cakap je.Harga pun dalam RM4.00 tunai je.Murah tetapi berbaloi-baloi.Aku suka makan mee kolok pak cik wan kafe ni sebab dier punye taste memang ngam la ngan aku.Sebabnya gak wantan dier sangat lembut.

Kalau korang nak menggiurkan lagi korang tengok la gambar yang aku ambil masa aku pergi makan last sunday yang lepas.Memang sedap n tiptop la..Korang ade tak makanan kegemaran?tentu ada kan..hehe

2 Response to "Dawooz vs Mee Kolok Special"

  1. EEan says:

    Mee kolok?? bukan mee goreng ke tu

    dawooz says:

    mee kolok la bro..haha..maggie tu tak baek makan selalu..mee kolok ni baek makan selalu ...hehe

Total Pageviews

Powered By Blogger