Pengikut Setia

Dawooz:Selamat Pergi 2010.Datanglah duniaku 2011








Hey blogger sekalian...agak lama jugak dawooz dah tak update blog yea..Dawooz agak bz jugak la.Nak sangat update blog kesayangan ni..ehehe...pasni pasti awek dawooz jeles plak dengan blog nie..(hehekk..gurau jek ekk)...

Sekadar gambar hiasan


Haa...apa yang latest pasal dawooz?Nothing kot..Just tunggu beberapa jam lagi nak ke tahun 2011.Tiada apa ada dengan 2011 cuma kalendar tahun je yang akan berubah dan ini bermakna dawooz akan makin jadi tua..hehe..Cuma ini bermakna dawooz akan jadi lebih matang kot..hehe.

Apa pulak cerita dawooz last week?
Dawooz dapat check dari Pak Google la pulak..Jumlah tak banyak tapi RM150 untuk google adword..Asal aku dapat voucher ni lambat ek?Agak musykil.Mungkin pak posmen tak nak aku dapat voucher ni..Kesiannya kat dawooz kan..hahak...anyway,kita tak leh berburuk sangka kat posmen..Kalau tak da diaorang,tak dapat den surat penting..Macam dapat masuk Matrik,MMU,dan politeknik tapi dawooz pilih Politeknik je..Budak lembab mane leh belajar jauh2..hehe..takde la :P .Berbalik kat Voucher pak google tadi,rugi aa dawooz..aiyak..

Semua tahu esok dah betukar kat tahun baru 2011 pasti semua ada azam dan cita masing-masingkan.Dawooz pun ada azam baru dan azam lama yang belum lagi tertunai.Korang nak tau tak?

Ini dia wishlist dawooz.

1. Kereta

Dawooz tau wishlist ni agak susah nak dapat.tapi nilah azam tahun baru dawooz dari dahulu,mungkin lepas belajar baru dapat kot.Tapi dawooz takla kisah kereta apa..janji sedap dipandu je..Antara kereta idaman dawooz ini Satria tak kira keturunan neo ke neo cps ke..Janji ada.

2. Dunhill Desire
Haa..korang jangan ingat dawooz ni smoker k.Dawooz berkenan kat perfume ni.Mungkin wishlist ni je yang akan dapat dipenuhi..hehe..

3. Relationship yang okay je..
Dawooz nak sangat kekalkan hubungan yang sedia ada nie.Sebenarnya dawooz dah bercouple dengan si dia dah dekat 4 tahun setengah,so pada tahun 2011 nanti dawooz nak mempertahankan jugak hubungan ini sampai ke jinjang pelamin.Insyallah sekiranya semuanya si dia tertulis Qada dan Qadar dengan dawooz.Walaupun agak lama sudah kami bersama,tetap macam baru couple je.Kan best? ;)

4. Nak berjimat-cermat.
DAwooz tahun ni agak boros sekali dan tahun depan nak cuba berjimat cermat sebabnya duit sekarang ni susah nak cari tapi senang je nak dilepaskan senang-lenang.So sebagai orang muda duit itu penting.So kenalah berjimat cermat.

5.Nak bisnes sendiri.
Haa..ni susah sikit..Kalau modal tak cukup dan tak mengikut spec susah la nak berbisnes kan.So far,selama 4 bulan onward dawooz akan berada di Miri .Maknanya tinggal kat umahla.So bisnes apa yang menguntungkan ek?kalau tinggal kat asrama ,bisnes kecil yang dawooz biasa buat adalah jual prepaid and service printing je.Tiap-tiap bulan boleh la lepas untuk makan seminggu dan reload sebulan.Dalam RM100 la untungnya selepas tolak itu ini dan sebagainya.

6.Cergaskan badan dan cerdaskan minda.
Haa..Dawooz nak control sikit badan.Dah macam beruang dah nie..hehe..takde la..Nak jaga badan coz kita ni masih muda dan mestilah jaga pemakanan dari usia seawal remaja.Tengok orang dulu-dulu,hidup lama sampai ada yang hidup sehingga 100tahun.So apa rahsia diaorang ek?



K..Anyway selamat tahun baru dan agaknye wishlist tu agak melampaui batas kan??hehe.. :)

0 Response to "Dawooz:Selamat Pergi 2010.Datanglah duniaku 2011"

Total Pageviews

Powered By Blogger