Pengikut Setia

Dawooz:Countdown to Politeknik Mukah

Argh aku sedang menikmati hari-hari terakhir aku berada di Miri.Aku rindu si dia.Ntah,dia juga mempunyai perasaan yang sama.Rindu.Itu yang kami akan alami.Malah semua couple juga pasti akan merasakan perasaan sebegitu rupa...

Namun kali ini aku update blog sekali lagi,argh tidak kurang 2 minggu lagi aku bakal bergelar seorang penuntut Politeknik Mukah atau PMU.Sekarang dalam fikiran aku,apa yang mungkin akan berlaku masa orientasi nanti?Yang aku pasti,psychology mesti kuat dan mantap.hehe...

Kurang daripada 14 hari,aku di Miri,tetap masa itu akan berlaku dengan sekejap sahaja.Tidak akan berasa 3 tahun nanti di Politeknik Mukah,selepas mendapat diploma maybe aku kena teruskan belajar lagi untuk mendapatkan Ijazah Sarjana Muda mungkin dalam bidang mekatronik yang aku nak sangat-sangat itu.

Couple?Si dia tetap akan masih dengan aku selagi kami berdua tetap setia.Yang pasti kami punya janji.Kau?Kau tak perlu tahu apa janji itu.Namun sekarang,kami berdua akan terus terpaksa belajar.Belajar demi masa hadapan.Hey,takkan nak bagi anak dara orang makan pasir?Takkan nak bagi makan anak-anak rumput nanti?Takkan nak pakai kreta sorong aja nak jalan?atleast kereta pun kena la 4 tayar bercopkan jenama proton ke,perodua ke tak pun toyota.cukup lah...Bukan nak hidup bermewah,hidup sederhana aja.Orang putih cakap,low profile.

Sekarang persediaan aku nak pergi ke poli.
Medical checkup...checked...
Yuran ...checked....
Pakaian...checked....tp lum lengkap...
Makanan...checked...
Duit poket...checked...tp masih kurang....hehe...
Sembahyang...sendiri ingat la ..hehe...
hotel?..checked...

Arghhh masih kurang lagi...Aku tidak ada si dia berada di sisi..tidak mengapa,demi masa hadapan :D
ermmm

Selamat Hari Bapa ya kepada bapa-bapa yang dah membuktikan kejantanan mereka.Jagalah anakmu seperti dia masih seperti bapamu menjaga kamu.:)

0 Response to "Dawooz:Countdown to Politeknik Mukah"

Total Pageviews

Powered By Blogger