Pengikut Setia

Dawooz:Jangan Kau Bimbang sayang,LINDA!!.

Yeah,Im back..Semalam 10.06.2009 aku medical check up kat Klinik Dynamic Dr Arif kat Miri.Sapa orang miri tauk la cney ya..Haha..Waissehh,aku clear dadah :) aku juga sihat tetapi aku ditetapkan sebagai seorang penghidap asma dan lelah iaitu aku tidak dapat berkerja terlalu keras dan memaksa degupan jantung hehe...papapun istilah,aku telah dideclare sebagai ASTHMARISM :D hehe... :) ...

Now,11.06.2009 on 1743 aku sekali update blog tetapi bukan untuk tutorial blogging lagi :D ...hehe postpone lagi ya tutorial itu ya.Jangan kau bimbang,aku pegang janji,aku akan kongsikan ilmu untuk korang yang sanggup menunggu ilmu yang percuma :) .Lagipun bukankah korang blogger yang HEBAT,DINAMIS,PELONJAK PRADIGMa apa lagi yea?




KAU YANG - MALIQUE feat. NAJWA

jangan kau bimbang sayang
di mana ku berada
dengan siapa ku bersama
jangan bimbang ku tetap kau yang punya

bertukar pandangan, senyum
bersalaman ke sekadar berkawan
dan bila cinta dah mula berputik
ah, tak tidur malam
angan-angan jadi pasangan
dan menjadi kenyataan
yang nyatanya, telah banyak kita harung
adakalanya rasa bebas, kadangkala terkurung
kita pernah berpisah dan kembali,
berpisah dan kembali
kembali kerna pengorbananmu kuhargai
hilang separa masa bersama keluarga
teman-teman huru-hara tiada lagi, tata, bye bye
tiada lagi huhu haha
jadi sebagai gantinya lagu ni kau yang punya
yang kau nyanyikan, aku nyanyi juga
tak sempurna tapi ku kan tetap coba
dan janji-janjimu kujanji juga, yup
kini kau dalam duniaku macam hip hop

kerjayaku memang kejam
punca matamu tak boleh pejam
bermalaman, bukan berjam
di mana? dengan siapa kubersama?
berpeluh, bertenaga dengan mic ku berasmara
yang lihat masih menjerit, si genit masih mengenyit
bungkusan dilontar sepuluh digit masih terselit
nah, tidak teruja, mungkin sudah tua
tiada lagi show, kemudian after party
tiada lagi party, kemudian hotel lobi
yang lain masih berpesta
biarkan saja mereka, mereka masih muda
aku di telefon kalau tak di sisimu
dan kalau dengar suara, itu tv atau lagu
jangan bimbang, tiada siapa bersamaku
dan jangan bimbang kalau tiada yang berlaku

satu fakta, dua penipuan
yang pertama kita ambil, dua buang
kenapa mengeluh?
dengar cerita lagi, dah jenuh berkali-kali
komplikasi dalam komunikasi jadi konfrontasi
mulut orang perosak reputasi, pembunuh motivasi
mereka pakar fabrikasi, modifikasi
di depan senyum, belakang dengki
yang cemburu mungkin teman kita sendiri
siapa tahu?
peduli, kita dah semuanya bersama
dah senang bersama, dah susah pun bersama
ketawa bersama, menangis bersama
ku bersumpah harap kita mati pun bersama
ke akhirnya

ku hanya punya kau
dan
hip hop

ku juga bimbang sayang
di mana kau berada
dengan siapa kau bersama
jangan lupa
kau tetap ku yang punya

Aku tak peduli apa korang kata.Aku hanya penulis blogger jalanan yang suka luahkan apa yang aku rasakan aku patut luahkan.Cuma korang tak perlu risau,aku juga seorang yang pendiam;penyimpan rahsia kebanyakkan orang ;)

Lebih baik aku berterus terang sahaja,yang sebenarnya post ini untuk Cik Linda dan secara umumnya jua kepada sesiapa yang sedang hangat bercouple seperti cik awang dengan cikgu kita :) dan ramai lagi pasangan couple di luar sana.Kalau couple nak setia bukan susah kan?Cuma kejujuran dan bertolak ansur ye tak abang-abang kakak-kakak?

Jangan kau bimbang sayang dengan siapa ku berada atau kemana ku berada,kesetiaan itu pegangan aku yah..dunt you worry ya..Kamek kan ktk yang mpun,kalau kita berjauhan kelak sekalipun,hati tetap mauk dengan ktk.FULLSTOP.I'm yours dear!
Apa yang kita dah lalui 4 tahun tok mungkin ada pengalaman supaya kita terus dan akan sentiasa sayang each others ya..No worries at all,im glad to spend my time with you as well you so.

Kan dah semua kawan-kawan tauk hubungan kita aite?So dunt worry la..pasti ada perepot lak ba :) cuma I hate perampas that all..kmk xkisah ktk mok kawan dengan sapa,or mok buat apa because Im trust you.Only you.Kalau ada pun lelaki-lelaki perampas i will protect you keyh.

Kepada pasangan couple,janganlah kamu break kalau kamu terlalu sayang si dia,walaupun bagaimana sekalipun kalau itu sudah pilihan kamu untuk jadi couple yang anda sudah serahkan hampir segala-galanya,dialah malam,dialah siang,dialah segala-galanya teruskan..teruskan sampai ke jinjang pelamin.Jangan biarkan hubungan kalian tersesat di tengah lautan jalan dan usahkan si dia dirampas oleh laki-laki atau perempuan-perempuan yang tidak tahu erti sakit hati apabila pasangan anda dirampas.

Mungkin dalam masa belajar ini kita akan selalu berjauhan dengan si dia satu rahsia yang paling penting,KOMUNIKASI!!!.Ya carilah cara untuk berkomunikasi dengan si dia.Bodohla kalian jika tidak berkomunikasi dengan si dia.Kan masa sekarang macam-macam teknologi canggih..paling asas pun,bermsg lah dengan si dia,tanya khabar or crita apa2 sahaja.Lagipun sekarang modenisasi kan ada ym,msn,VoIP call,macam lah..video call 3G pun ada.Jadi gunakanlah kemodenisasi itu dengan sebaik mungkin jangan pula disalah gunakan uea.

Jangan kau bimbang sayang,aku kau yang punya.Semalam mungkin bukan hari esok dan hari ini bukan esok atau semalam.jadi gunakan masa yang ada sebaik mungkin.Kalau kalian sayangkan pasangan kalian,jangan sayangkan nafsunya,sayanglah seadanya dia,pastikan dia selalu bahagia bersama anda biarpun berjauhan sekalipun.Apa guna kalau si dia berada sebelah rumah anda,tetapi selalu bergaduh atau si dia curang?Renungkanlah...maafkan kalau ada yang terasa[Hanya mengikut pengalaman kawan sahaja ... ;)]

Ok...enough is enough..sayang wait until kita pun 10th year relationship ya ..Sekarang baruk 4th tapi xapa,kita perlu belajar juak dolok k..Wah ada 6 tahun onward lagi ba...xapa,sedangkan ada yang lagi berjauhan ba...Itukan dugaan Allah S.W.T..Sabar ya sayang...Sabar ya kalian jika anda juga berjauhan dengan si dia.Tidak perlu selalu berada di sisi kalau tidak setia apa lagi curang.

Baiklah jam dan menunjukkan 1820,aku nak menghentikan taipan terakhir aku ini.Baiklah,aku pergi ke politeknik Mukah,Si dia pula jauh nun seberang laut.

Nota kaki:Kalau betul dia milikku,biarkan.Jangan jadi perampas ya,aku tidak suka orang ketiga yang ada dalam hubungan kami :) Maafkan aku kalau ada tersilap kata,aku akan berkeras dalam penulisan blog tetapi kalau dunia realitinya aku pendiam,itulah fungsi blog :)

0 Response to "Dawooz:Jangan Kau Bimbang sayang,LINDA!!."

Total Pageviews

Powered By Blogger