Pengikut Setia

DawooZ:Aku.Si Dia.Dan NESCAFE


Wah...Aku penggemar air sirap hitam(kadang-kadang coklat tahi...)
diberi nama
"NesCafe"

Inilah minuman bukan kegemaran aku namun bakal berada dalam waiting list dalam senarai membeli barang keperluan untuk kemasukan politeknik Mukah nanti :D
hehe
barang kemestian iaitu produk berasaskan KOPI.
Jahanam betul la minuman itu...Takde minuman lain ke nak tahan rasa mengantuk nanti??:D

Sama ada aku akan merasai kesan kafein dalam minuman kopi untuk menahan rasa mengantuk atau aku tetap akan rasa mengantuk.Betulkah keberkesanan minum kopi ini?
Yang aku tahu punya.Banyak kesan sampingan ada lah.
Bahaya itu.

Kesan pengambilan kafein yang sedikit

  • Mengganggu corak tidur.
  • Meningkatkan degupan jantung.
  • Meninggikan tekanan darah.
  • Kerap membuang air kecil.
  • Tangan terketar-ketar perlahan.
  • Kurang selera makan.
  • Kesan pengambilan kafein dengan jumlah yang banyak
  • Resah dan gelisah.
  • Sukar menumpukan perhatian.
  • Sakit kepala.
  • Keliru dan kadang-kala berhalusinasi.

Sedikit sebanyak itu sahaja yang aku mampu kongsikan untuk korang.Satu lagi kalau korang perempuan elakkan banyak minum kopi nanti kesuburan korang hehe..tanggung sendiri lorr

ermm
KOPI
nescafe 1 cawan :D

0 Response to "DawooZ:Aku.Si Dia.Dan NESCAFE"

Total Pageviews

Powered By Blogger