Pengikut Setia

DawooZ:My cube broadband so cute :)

Broadband??

Aku sudah tahu pasal broadband ini lama sudah.Namun baru kini aku miliki sebuah modem.
Modem BLUECUBE.

KLIK SINI untuk capaian ke BlueCube 3.5G modem


Ya.Aku tahu kelembapan broadband celcom ini(itu orang kata...)
tetapi bila dah aku pakai broadband celcom ini..wah...laju jugak ya...tapi tidak dapat menandingi kehebatan streamyx.Dengan mengambil data plan yang agak mampu iaitu D68 sebulan,broadband celcom ini cukup untuk kaki online yang tegar dan berkarat.

Ya.Pada mulanya memang line celcom broadband ini selalu disconnect.Tetapi setelah beberapa ketika ianya mampu menandingi talian tmnet yang dulu kalanya yang kelembapan yang amat teruk.Bukan menghina teknologi internet tmnet dulu tetapi kini sudah moden.

Ya..Inilah kekotak yang menempatkan modem BlueCube 3.5G.Teringat aku akan kotak ini yang dulunya seperti tempat meletakkan CD yang original(lebih-lebih lagu penyanyi terkenal).Owh ya modem ini juga diberikan memory card microSD yang berfungsi seperti pendrive.Yeah...

Inilah isi kandungan yang terdapat dalam kotak tersebut.Yang bernilai RM 467.Harga ini tidak termasuk Pendrive yang berwarna putih itu ya..HEhehe...Modem bluecube ini juga dilengkapi dengan warranty selama 12 month equalvalent to 1 Years.Memang patut dimiliki sekarang juga.
Aku bukan dealer celcom tetapi memang anda akan berpuas hati.

Ya,modem ini telah berkhidmat untuk aku bagi menyempurnakan tugasan untuk menghantar entry-entry terbaharu setiap kali aku berjauhan dengan streamyx.

ya.Aku suka warna BIRU..Cooling Fan laptop aku pun BIRU.Cahaya itu adalah cooling fan aku.Itulah modem BlueCube yang berkhidmat untuk blog dawooz91.blogspot.com.

Aku ingin dapatkan Wi-Fi Router BlueCube ini pada masa akan datang namun aku belum lagi mempunyai duit yang mencukupinya.Nantilah aku beritahu bapa aku :D

Harga pun aku belum tahu lagi.
Yang aku tahu,ia menarik.Cukup mengkagumkan aku.B0leh juga aku buat bisnes untuk ini.Nantilah aku kat politeknik buat bisnes Wi-Fi ini.Amat mengkagumkan aku gadget ini.Arghhh....

Esok aku menantikan keputusan kemasukan politeknik.Dapat atau tidak yea??
Tunggu...

Nota Kaki:Aku adalah pengguna internet yang tegar jadi broadband ini selalu berkhidmat dengan aku.Entry ini bukan iklan untuk celcom.Cuma ingin menyampaikan hastrat hati.

0 Response to "DawooZ:My cube broadband so cute :)"

Total Pageviews

Powered By Blogger