Pengikut Setia

Dawooz:Tip blogging akan datang.

Ok..Buat masa ini aku tiada propaganda untuk ditaipkan dalam ruangan blog ini kerana aku kesuntukan masa.Namun aku janji kat korang yang baca blog aku ini,aku akan bagi lagi satu tutorial untuk para bloggger yang menggunakan blogspot ini.Cuma aku belum ada masa yang cukup untuk menulis panjang lebar dan tidak ada mood yang cukup kuat untuk aku bagi tutorial kan korang semua.Apa yang aku boleh bagitahu.Tutorial akan datang ada kaitan dengan sedikit SEO dan teknikal tentang membuatkan blog anda tersenarai dalam google.Insyallah.

Aku bukanlah pandai sangat tentang SEO cuma ingin menghulurkan ilmu yang tidak seberapa kepada sesiapa egois yang mahu mendengar,mencuba,mempraktikkan ilmu yang diberikan percuma.Setiap ilmu ada nilai komersialnya tersendiri.cuma terpulang kepada anda untuk menghargai peluang ilmu yang percuma ini.Kadang-kadang kita tidak akan menghargai ilmu yang boleh didapati secara PERCUMA.alah...Pandangan manusia dengan ilmu percuma ini amat perit untuk digunapakai...

Cuma,aku akan beritahu korang,aku insyallah dalam masa terdekat ini satu lagi ilmu blogger aku akan share kepada korang semua yang mahu mempercayai ilmu yang sekerdil ini :D

FEE=PERCUMA
TIME=KURANG SATU JAM SAHAJ

Ya,itu yang aku akan berikan korang.Ala,untuk buat blog korang semua tersenarai dengan engine carian seperti google,yahoo dan lain-lain lagi.

Nota Kaki:Ilmu percuma adalah egois untuk dikongsi kepada pemblogger sekalian.:D

0 Response to "Dawooz:Tip blogging akan datang."

Total Pageviews

Powered By Blogger