Pengikut Setia

Dawooz:Tutorial untuk kali kedua.Mudah.

Wahai kepada yang feedback untuk pos aku yang lepas iaitu Tutorial Simple Untuk Membuang Navbar1 iaitu dengan beberapa langkah mudah sahaja jika aku bekalkan korang dengan satu blog untuk testing sahaja.Mungkin cara ini akan memudahkan pemahaman yang aku berikan namun tutorial aku mungkin tidak begitu sempurna.Itu saja.Maaf kalau kalian ada yang tidak faham :)

Sebelum itu aku berikan korang maklumat penting yang bakal berguna buat korang.Jadi,simpanlah maklumat rahsia ini dengan berguna dan berhati-hati

Blog test: http://test-ajaran.blogspot.com/
Email Login: free.ajaran.percuma@gmail.com
Password :ajaran1234abc

okay..Sila simpan baik-baiklah ok?

Sebelum itu,kalian perlu baca lagi post terdahulu yang berkaitan Tutorial ini.Aku harap korang baca betul-betul dulu 1st tutorial itu sebelum korang baca tutorial ini.Banyak istilah simple untuk korang cepat faham.

kali ini aku akan menggunakan gambar yang aku ambil snapshot dari ruangan edit html.

A picture mean thousand words...So korang tengok aje snapshot korang akan faham la.

Ok langkah ke 5.Anda sedang berada dalam ruangan edit html :)

Klik gambar untuk melihat paparan yg best kedebak :D

Ok..Kita berada di langkah penting..Iaitu langkah terakhir.
KLIK untuk melihat perbezaan.

Ok..Lepas itu save template dan klik lagi confirm.iitu sahaja..

Mudah bukan??

Nota kaki:Kepada sesiapa yg belum paham leh tanya lagi ok :)

0 Response to "Dawooz:Tutorial untuk kali kedua.Mudah."

Total Pageviews

Powered By Blogger