Pengikut Setia

DawOoz:TINGKATAN ENAM(6).Nantikan kemunculan ku di sana

Here...
Tingkatan Enam..Aduh...Apakah ini langkah terakhir untuk aku teruskan pelajaran aku??

Ya.Tingkatan Enam.Mungkin di situ lah permulaan langkah aku menuju kejayaan(mungkin kot ..dalam hati)..
Aku akui berada dalam kedudukan Tingkatan Enam bukanlah seperti kehendak aku dan juga kedua ibu bapa aku.

Tetapi aku harus menyedari bahawa mungkin Tingkatan Enam adalah jalan terbaik untuk aku lanjutkan pelajaran aku untuk ke peringkat yang lebih tinggi..sekurang-kurangnya aku memperolehi segulung ijazah bukan untuk dibanggakan namun untuk menyara aku dan keluarga aku di kemudian hari.

Aku mendapat tawaran melanjutkan ke Tingkatan Enam di Sekolah Menengah Merbau,Miri.Sekolah lama aku sebelum aku pergi ke Sek.Teknik itu.Arghhhh...Aku tidak akan pergi ke SMK Merbau lagi...
Aku mungkin akan berpindah ke SMK LUTONG.
Aku mahukan suatu suasana yang baharu untuk aku belajar lebih baik.
Tidak mengapa..Aku hanya perlu menunggu tawaran politeknik sahaja.

Kita seharusnya berserah kepada tuhan yang masa esa :)

Aku tampilkan yang pengesahan aku dapat melanjutkan ke Tingkatan Enam


Klik gambar di atas untuk tatapan yang melebarkan

Nota Kaki:Bagi aku pandangan korang tentang tingkatan 6 ini

0 Response to "DawOoz:TINGKATAN ENAM(6).Nantikan kemunculan ku di sana"

Total Pageviews

Powered By Blogger