Pengikut Setia

DaWooZ:Rumahku bergelap...

Wah..rasanya post entry kali tok xbanyak mok dicakapkan as long aS rumah aku digelapkan oleh SESCO selama hampir 45 minit di sekitara kawasan Bandar Baru Permyjaya,Miri.

Aku dapati hampir keseluruhan rumah area permy diblackout kan..Aku mahu tahu apa punca sebenarnya kejadian kegelapan malam yang gelap ini??Tidak patut kami tidak membayar bil.Atau mungkin pihak SESCO sedang membuat maintenance tetapi kenapa tidak ada pengumuman radio atau surat yang perlu dikepilkan??

Kejadian gelap gelita itu berlaki selama 45 minit bermula dari pukul 9.00pm(lebih kurang la..hehekhekhek) dan bekalan elektrik ada pada hampir pukul 10.PM.Aku bukan ingin menyalahkan pihak sesco..Tetapi aku sudah panas..Panas hati dan juga tidak selera nak berpanas.

Ini topik santai.Aku sempat mengambil gambar lilin yang diletakkan atas Tin Roti Jacobs yang terbalik :D

Namun...
Aku berterima Kasih kepada pihak SESCO.

Nota kaki:Jangan ambil hati..Entry ini penuh ketidakpuasan tentang bekalan elektrik yang terputus.Aku susah nak online.hehe

0 Response to "DaWooZ:Rumahku bergelap..."

Total Pageviews

Powered By Blogger