Pengikut Setia

DawOoZ:Rayuan yang tidak pasti DAPAT.

Kita berjumpa lagi kali ini bukan merayu kepada kekasih tajuk entry pada kali ini namun juga bukan sesuatu untuk meraih simpati mahupun impati kalian..Aku cumai inginkan sesuatu untuk diluahkan kepada kalian tak kira mahu mendengar atau mengkritik aku.

Ya..Aku sungguh hairan kenapa fikiran aku masa ini amat bercelaru tentang masa hadapan aku.Mungkin takdir ini sudah tertulis...

Argghhh!!!! dalam fikiran aku,aku harus fikirkan semasak mungkin untuk masuk ke Tingkatan Enam..Shutt up man...This is my future.its mine..lol...

Arghhh aku baru sahaja buat rayuan Matrikulasi dan Maktab bulan lepas.Kalaupun aku dapat diterima masuk untuk kemasukan Matrikulasi aku tetap tidak akan pergi kerana sememangnya aku bukan seorang yang suka belajar cepat-cepat dan gelojoh..Matrikulasi bukan syurga aku.

Aku hanya menanti untuk .......

Maktab

Politeknik


Sesuatu yang aku tidak pasti untuk diterima rayuannya..Rayuan itu tidak akan aku TUNGGU!!!


Ya...Ini suatu yang aku nantikan iaitu Kursus Perguruan Lepas SPM untuk masa hadapan aku.Ya ini mungkin sesuatu perkerjaan yang sesuai untuk aku.Sebenarnya kita tidak perlu untuk terlalu memilih bidang perkerjaan.Ya Guru itu Profesyen yang aku tunggukan.Kerana Selepas sahaja belajar untuk segulung sijil untuk bergelar GURU.

Aku inginkan menjadi seorang guru.argghhhh

Arghhh,....Aku tidak perlukan rayuan ini lagi.Mungkin hanya TINGKATAN 6 untuk aku.
Selamat Tinggal MATRIKULASI :)

Nota KAKI:Aku seorang yang egois,seorang yang tidak mengambil tahu tentang orang lain selain orang yang aku sayangi.Jangan pedulikan masa hadapan orang lain kerana masa hadapan itu di tangan kita sendiri.

0 Response to "DawOoZ:Rayuan yang tidak pasti DAPAT."

Total Pageviews

Powered By Blogger