Pengikut Setia

Dawooz : Bergambar depan cermin.

Setelah berjam-jam aku depan laptop menggodeh dan melawat blog kakak-kakak dan abang-abang sekelian.Aku suka sangat membaca dan aku dapati,apabila aku semakin banyak membaca,semakin lama aku nak membaca dan semakin sedar aku yang aku perlukan membaca.Aku tahu aku ni banyak kekurangan ilmu di dada.Sesungguhnya ilmu yang dimiliki manusia hanyalah setitik daripada 7 lautan berbanding ilmu yang Allah S.W.T miliki.

Sebenarnya kali ini aku nak post satu tip la.Mungkin korang dah tau agaknya caranya dan pakar physic boleh la jelaskan perkara ni.Tapi aku bukannya pakar dalam physics..Setakat belajar di tingkatan 4 dan 5 tu lepas la gak.Nasib gak spm aku lepas la subjek sains side ni..

Okay korang lihat la gambar di bawah tu.dan korang tau la macam teknik betul amik pic depan cermin.Ala,perkara biasa yang perempuan selalu buat kan?hehe..
Mungkin bagi lelaki agak ganjil untuk bergambar depan cermin ye tak?Ke aku yang salah.Mungkin sudah ramai lelaki yang suka bergambar depan cermin kan?Hehe...Korang just klik bagi besar image yang aku bagi kat atas tu.

Senang cerita,aku bolehlah rumuskan teknik ini cuma memerlukan angle yang betul di hadapan cermin.Dalam erti kata lain,try n error la korang amik gambar depancermin..Ala jadi model dalam tandas sekali sekala.Apa salahnya kan?ehehe..

Korang cuba la try..Tau la korang semua handsome2 dan cantik2 belaka kan..hehe..aku selalu gak amik gambar depan cermin..Pastu delete la..hehe..laa ni baru taw cara nak ambil gambar dengan teknik yang betull..Kwang-kwang..hehehe

0 Response to "Dawooz : Bergambar depan cermin."

Total Pageviews

Powered By Blogger