Pengikut Setia

Dawooz : Jom tambah pendapatan dengan nuffnang

Pagi ini semacam gelap sahaja.Rasa mau hujan je kat Miri,Sarawak ni ..Kat tempat anda macam mana?

Ok..Kali ini aku akan bawa ko menyertai program buatduitinternet,rasanya ramai yang dah tahu tentang program ini kerana memang ramai yang sudah dapat duit Internet ini.

Program iaitu Nuffnang,aku bukan baru join ni..Sejak dulu aku ada blog dahulu.Tapi sayang,masa ketika itu aku punya pendapatan baru je mencecah Rm20. ++ cuma sayangnya aku tidak konstan dengan mengupdate blog dan masa tu aku kena menumpukan kepada pelajaran kerana tahun tu aku sedang menduduki peperiksaan SPM ..So kena fokous yang penting dahulu..namun tu cerita lama..Password pun aku sudah lupa..

Now,tahun 2010 aku kena mula dari bawah sekali lagi dan kena buat akaun baru lagi dengan email baru dan juga blog dawooz yang baru ni..hehe..

Nak dipendekkan cerita,sebelum nak join program pengiklanan ni.kau orang kena ada benda-benda macam aku cakap kat bawah:

  • email yang berfungsi
  • semestinya ada blog.
  • papapun,line internet yang stabil juga mesti ada.
  • kebolehan menulis dengan menggairahkan pembaca-pembaca.
  • gambar-gambar Sexy,bogel,lucah sebagai penyeri blog.
  • dan selalu update blog..
Senang bukan keperluan yang korang perlu ada??Diingatkan blog korang janganlah ada gambar lucah,porno atau berunsur-unsur sewaktunya.Kira kita berblog ini secara 'fairplay'.Macam main bola jugak.Nak orang datang blog,jangan la gunakan perkataan lucah-lucah k.

Sebenarnya senang sahaja.Cuma pastikan traffic yang masuk ke blog anda sentiasa konstan walaupun seorang dua pelawat.Yelah,mula-mula memang seorang dua sahaja pelawat,tetapi lama-lama nanti.Ia akan berkembang.Dunt believe it?Believe it.


Okay,anda try la program pengiklanan ini.Sebenarnya banyak sudah orang yang dapat habuan ini cuma mereka diam-diam ubi sahaja.Yelah,program ini kalau dibuat dengan cara yang betul,nescaya korang akan dapat beribu-ribu.Tetapi janganlah harap nak duit beribu-ribu tetapi usaha cikai sedikit sahaja.Rugi bukan kalau tidak amik kesempatan kan?

Cuma nuffnang ini akan release check untuk korang sekiranya duit hasil pengiklanan tu melebihi RM 50 ke atas tunai.Yelah,mula-mula memang susah nak dapat.Tetapi kalau betul jalan dan caranya,Insyallah dapat tu.

Selamat Mencuba.

0 Response to "Dawooz : Jom tambah pendapatan dengan nuffnang"

Total Pageviews

Powered By Blogger