Pengikut Setia

Dawooz : Debaran menunggu saat itu..


Assalamualaikum para sahabat,

Kita jumpa lagi di blog maya aku..Hehee..
Semalam aku tak boleh tidur nyenyak.Sebenarnya tiap-tiap malam aku tak dapat tido dengan nyenyak.Mungkin terkena penyakit insomnia yang susah nak tidur.Sebabnye tiap cuti,gerenti tidur kul 3 pg..haiyak..Macam mana la tiba aku praktickal nanti yea?Ade sape dapat tolong aku tak?hehe..bagi la tips yerkk..

Okay sebenarnya aku tengah tunggu masa dan ketika nak dapat keputusan semester ketiga aku di Politenik Mukah Sarawak.Yelah,dalam website tu cakap esok result akan keluar secara online.So aku menanti penuh debaran.Haiyak ..macam orang nak kawen je kan..Hehehe...Sebenarnya aku ni bukanlah budak yang pandai,sebab tu aku masuk politeknik je.Kalau pandai,tentu dah masuk matrikulasi ke atau tajaan JPA ke overseas..Malu doi..hehe..Takpe rezeki Allah kan ada di mana-mana,selagi kita berusaha.

Aku tempekkan screenshoot website politeknik mukah k.

KLIK GAMBAR untuk pembesaran sempurna.

Semester 1 aje aku rasa dapat pointer yang membanggakan diri aku hehe..Semester 1 aku dapat pointer 3.33 so okay sudah bagi aku kan..Tak percaya korang tengok la screenshot kat bawah ni ok?Semester 1 lagi nerd tu lah tiap nak belajar bebenar.Bila sudah naik jadi pangkat senior semester 2 semua dah down nak belajar..hehe.Sekadar ramalan kot..hehe

haa...keputusan semester pertama

Pada semester kedua pulak aku dapat pointer 3.17.Nampak tak?Drop..Dari pointer 3.33 ke pointer 3.17 pada semester 2 .Tu lah padahnya apabila belajar last minute.hhehe..Masih juga tak percaya ke?Tunggu dan lihat aje screenshot pointer semester kedua aku.Memang teruk sangat.


Keputusan semester kedua.

Jadi keseluruhan cgpa aku pulak 3.25.Memang agak mengecewakan.Jadi ini menunjukkan kat aku pada semester selepas praktikal ini,aku perlu berusaha dengan lebih gigih lagi.Insyallah :)

Macam mana pulak dengan keputusan korang yea??Gerenti mantap ni kan akak-akak dan bro sekalian.Hehehe..Nyway kepada calon spm dan calon stpm semoga berjaya yea..

P/s: Doakan lah kejayaan aku..Nanti esok aku post keputusan aku untuk semester ketiga pulok..

2 Response to "Dawooz : Debaran menunggu saat itu.."

  1. doakan yang terbaik untuk anda... hehehe..

    dawooz says:

    Terima kasih yea :) terbaik buat anda jgak:)

Total Pageviews

Powered By Blogger