Pengikut Setia

Dawooz : Keputusan dah kuar...

Salam selamat pagi semuanya...
Wah..pagi-pagi lagi aku.dawooz sudah online..Nilah dinamakan semangat nak tau keputusan semester ketiga.Aku baru sedar yang aku baru lepas semester 3 Diploma Kejuruteraan Mekanikal ruponye..hehe..

Tinggallah lagi 3 semester termasuk semester pergi praktikal.Nanti aku bercita-cita nak sambung degree lagi dalam Mechanical Engineering course ni cuma tengah fikir-fikir ni mana nak korek duit nak bayar pengajian Degree tu nanti yea..Yelah,aku ni bukannya orang kaya pun nak bayar pengajian sebanyak lebih RM40k(ribu yea..).

Lah berbalik kepada keputusan yang aku tunggu daripada semalam lagi.Keputusan semester ketiga ini agak mendebarkan.yelah kalau failed mana dapat nak pergi latihan industri.Sudahlah susah nak apply tempat aku tengah latihan industri ini nanti.

Alhamdullilah segala usaha aku yang banyak kekurangan ini tidaklah sia-sia.Dapat jugak aku semester ketiga ni pointer 3.34.Macam tak aku sangka pula aku ni dapat pointer 3.34.


KLIK LA KALAU TAK CAYA k.
Yelah,selama ini aku banyak main-main.Tak fokus sangat ngan study.Yelah,tiap malam mesti main game.Counter-Strike.Tak pun,Pro Evolution Soccer.(PES).Kegilaan game ini di asrama telah melanda.Tetapi syukur sangat-sangat.Aku lepas.
p/s: Alhamdullilah.Berkat doa dan dorongan parent dan insan tersayang :)

2 Response to "Dawooz : Keputusan dah kuar..."

  1. congrats dawooz!! alhamdulillah...

    dawooz says:

    thank you ya :) ..

Total Pageviews

Powered By Blogger